|
Toruń Rally Team Toruń Rally Team i Toruński Klub Motorowy zapraszają !
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
luke8
Dołączył: 27 Lis 2007
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Nie 17:04, 14 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
No chlopaki opowiadajcie jak wrazenia etc Gratulacje dla mava 3 w wrc i 7 w 540 kajman 5 w spec idzie coraz lepiej na szmacie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michał Sybilski
Adminek
Dołączył: 28 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Nie 18:23, 14 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Mi zawody się podobały.
Swój debiut na szmacie uznaję za udany. Pierwszy start i od razu finał A w specu.
WRC odpuściłem w finałach z dwóch powodów:
1. Przygotowanie modelu nie pozwalało mi nawiązać walki
2. W biegach finałowych była taka demolka że nie ukończyłem dwóch finałów a do trzeciego nie miałem zamiaru podchodzić.
Jedna uwaga dla planujących starty. Dwa modele to jest max ile można samemu w normalny sposób obsługiwać w trakcie zawodów.
Ja miałem 3, dwa moje i jeden młodego i momentami było cienko a nie miałem praktycznie awarii. Tylko w finale wrc mi zdemolowali model.
Bardzo polecam, zupełnie co innego niż nasze ściganie i można sobie nieźle poćwiczyć ogarnianie modelu przy dużych prędkościach.
A o powrocie to można książkę napisać ale to tylko dla wtajemniczonych
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paweł Świtajski
Agressor's Race Team
Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Nie 18:31, 14 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Nom. Gratulacje
Michał Sybilski napisał: |
A o powrocie to można książkę napisać ale to tylko dla wtajemniczonych |
Czyżbyście wrócili dopiero przed chwilą?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mav
Dołączył: 19 Gru 2007
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Śro 13:43, 17 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
luke8 napisał: | No chlopaki opowiadajcie jak wrazenia etc Gratulacje dla mava 3 w wrc i 7 w 540 kajman 5 w spec idzie coraz lepiej na szmacie |
Opowiem z mojej strony, WRC było prześwietne - duża moc w połączeniu ze słaba aerodynamiką dawała efekty w postaci modelu przyspieszającego do dużej prędkości z którą trzeba było coś zrobić na zakręcie.
Jak pod koniec chyba pierwszego biegu finałowego straciłem spoiler w audi, to zakręty co chwila przechodziłem na dwóch kołach albo rolowałem od przyczepności. Dopiero w 3cim finale gdy nie posmarowałem pianek płynem koła przestały trzymać i dało się pierwszy zakręt po prostej przejść szybkościowo.
Co do walki rajdowcy vs dywanowcy - po tym jak z rozgrywki odpadł Kajman, wygrywać zaczeli chłopaki od dywanów. Próbowałem dobrać się czasami do Przemka, ale bronił swojej drugiej pozycji. W efekcie bardzo ładnie sobie pojeździliśmy obok siebie - naprawdę dwa okrążenia w odległości 20 cm obok siebie są fajniejsze od 10 okrażeń bez rywala . Za co Przemkowi bardzo dziękuję.
Sybil wspominał że była demolka - w kwalifikacjach faktycznie jechaliśmy bardzo rodzinnie tak że kończyłem z mega bananem na gębie. W finałach się troszkę skończyła kolezeńskość bo każdy wiedział że "teraz albo nigdy" - rywalizacja robi swoje.
Dodatkowo duza moc robi swoje
A co do 540 - musze jeszcze popracować nad wagą modelu - jeszcze lepszy setup trzeba przygotować. Ale "skill" powolutku rośnie - mam na koncie kilka biegów których już nie muszę się wstydzić...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przemek_PC
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: Śro 19:31, 17 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
No ja również chciałem podziękować Marcinowi za wspaniałą walkę (pozostałym zawodnikom również choć to szczególnie z Marcinem się że tak powiem "zbliżyliśmy" na torze ). Na prostej mi odjeżdżał ale w krętej części toru go dochodziłem i tak jak Marcin napisał, jechaliśmy kilka okrążeń niemal zderzak w zderzak. Co do ustawień modelu, podstawa to opony i tu chyba chłopaki rajdowcy popełnili błąd jadąc na piankach w finałach kiedy przyczepność diametralnie wzrosła (modele a szczególnie dwunastki i GT jeżdżące na piankach mocno nagumowały wykładzinę). Ja od początku jeździłem na gumach 32sh. Początkowo smarowałem cały tył ale w biegach finałowych nie smarowałem już w ogóle. Jako zawodnik jeżdżący w klasach E12 i E18 2wd (napęd na tył, pianki, nadwozia typu Lola) musiałem niemal od nowa uczyć się jeździć antyaerodynamiczną Imprezą do tego na podwoziu na którym jeszcze do tej pory nie jeździłem (Xray T2R Pro) i ze sztywną osią na przodzie co też pierwszy raz przyszło mi testować. Wygrzebany z rupieciarni silnik szczotkowy 21x1, zasilany LiFe 2s Turnigy całkiem nieźle się sprawował. Brakowało mu powera na prostej ale ładnie ciągnął model przez zakręty. Zniszczeń w zasadzie żadnych ale to dzięki nabytej w klasie E18 Truck umiejętności omijania karamboli
Następne zawody Proxima-Profi Cup planowane są na 20 marca i klasa WRC również na nich się pojawi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|