 |
Toruń Rally Team Toruń Rally Team i Toruński Klub Motorowy zapraszają !
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajman
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bdg
|
Wysłany: Wto 13:20, 02 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Pytanie czy którykolwiek z nich działa bez sensorów?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paweł Świtajski
Agressor's Race Team
Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Wto 22:50, 02 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Kajman napisał: | Pytanie czy którykolwiek z nich działa bez sensorów? |
Teoretycznie oba silniki "Can be used with sensored and sensorless speedos."
BTW Dziwna zbieżność danych Dragona i Erasera. Czy one mają ze sobą coś ten teges?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Paweł Świtajski dnia Wto 22:52, 02 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr Nowicki
Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Suchacz
|
Wysłany: Wto 23:23, 02 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
To jeden silnik z róznymi nalepkami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
luke8
Dołączył: 27 Lis 2007
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Śro 10:27, 03 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Nosram=LRP
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vader
Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Czw 12:53, 04 Lut 2010 Temat postu: Silniki Graupnera 13,5 T klasa S2000 |
|
|
Silniki Graupnera 13,5 T klasa S2000
mam duże wątpliwości czy silniki, które sugeruje Pan Świtajski
Graupner sport 13,5T (6564)
i
GM PRO 13,5T (97303)
spełniają wymagania regulaminu S2000 biorąc pod uwagę moc przy nominalnym napięciu pakietu LiFePo2s 6,6 V
Producent podaje:
@7,2 V 255 W
@6 V 175W
@4,8 V 120W
pakiet LiFe ma 6,6 V (a nie 6V) czyli mocno w przybliżeniu, spadek 0,6 V (od 7,2V) daje spadek mocy o jakieś 40 W, co daje przy napięciu 6,6 V ca.215 W, poza regulaminem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajman
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bdg
|
Wysłany: Czw 12:56, 04 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Porównanie 5cel NIMH i Life jest już zrobione, to praktycznie to samo, wiec patrzymy na 6v. Bo tyle pod obciążeniem da pakiet.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paweł Świtajski
Agressor's Race Team
Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Czw 13:10, 04 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Tylko nie Pan Pan to miał pola i poddanych
Trzymam się tego, co orzekł osobnik odpowiedzialny za przygotowanie regulaminu technicznego i który będzie egzekwował przepisy przy BK:
Kajman napisał: | Patrzysz na 6v, bo będziesz jechał na LiFe.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajman
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bdg
|
Wysłany: Czw 13:13, 04 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
i koniec, kropka. Rozumując w ten sposób pakiet NiMH ma po naładowaniu 10v.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kajman dnia Czw 13:14, 04 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rafał Wojtysiak
Agressor's Race Team
Dołączył: 26 Paź 2009
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Głowno
|
Wysłany: Nie 18:57, 07 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
A co do kalendarza to nie uważacie że 2-3 tygodnie przed 1 zawodami kalendarz powienien już być ? Podobno ma być zimowy pod koniec miesiąca wiec już nawyższy czas na kalendarz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michał Sybilski
Adminek
Dołączył: 28 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Wto 21:07, 09 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
I powtarza się sytuacja z zeszłego roku.
kiedy była prośba o zgłaszanie sie do pomocy cisza.
A teraz ponaglanie.
Zimowy najprawdopodobniej odbędzie się 27 lub 28 luty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paweł Świtajski
Agressor's Race Team
Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Wto 22:19, 09 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Niniejszym deklaruję pomoc dzień przed zawodami w godzinach wieczornych
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rafał Wojtysiak
Agressor's Race Team
Dołączył: 26 Paź 2009
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Głowno
|
Wysłany: Wto 23:09, 09 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
No ja bym chciał pomóc.....ale nie mam jak,za DALEKO mieszkam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jakub Mierzyński
McRae Rally Team
Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Śro 20:16, 10 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Jeśli rajd byłby w niedzielę, to mogę pomóc w ciągu dnia w sobotę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajman
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bdg
|
Wysłany: Śro 21:42, 10 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Przemyśliwując regulamin zastanawiam się, czy nie lepszym do s2000 byłoby limit rozbieralnych szczotkowych 19T, to bliżej ma do reszty...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paweł Świtajski
Agressor's Race Team
Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Śro 22:08, 10 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Nie za szybko będzie się to kręcić? Toxic Hell 19T 150W/28000obr. Trza by chyba wtedy pozwolić na mocniejsze puszki, np. Poison 17T 135W/28800obr. Z lipolami mogą dupę urwać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|