 |
Toruń Rally Team Toruń Rally Team i Toruński Klub Motorowy zapraszają !
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajman
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bdg
|
Wysłany: Pią 10:57, 22 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Jest to dosyć logiczne chyba.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek Wieczorkowski
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 10:59, 22 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
moze i logiczne ale nieliberalne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajman
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bdg
|
Wysłany: Pią 11:02, 22 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Wystarczająco wielu producentów podaje dane by się dobrze zaopatrzyć, BK nie mogą na okoliczność zawodników wyszukujących egzotycznych silników, których danych nawet producent nie zna, mieć zawsze ze sobą hamownię i takowe sprawdzać. Do tego hamownię zgodną z metodologią pomiarową innych producentów. Napisz do producenta, może oni coś wiedzą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek Wieczorkowski
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 11:12, 22 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
no skoro jest wytarczajaco wielu producentow z akceptowalnymi silnikami to juz sie nie czepiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr Nowicki
Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Suchacz
|
Wysłany: Pią 12:23, 22 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
W danych producentów można być pewnym jednego - nie zaniżają danych.
Raczej pewne jest natomiast, że podane dane nie są zawyżone.
Przepisy są i tak dość liberalne - nie ma konkretnie narzuconych silników, tylko startujący musi sam przedstawić wiarygodne dane silnika.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Piotr Nowicki dnia Pią 12:24, 22 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rafał Wojtysiak
Agressor's Race Team
Dołączył: 26 Paź 2009
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Głowno
|
Wysłany: Śro 19:01, 27 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
A kiedy będzie kalendarz na 2010 ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paweł Świtajski
Agressor's Race Team
Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Pią 13:18, 29 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Rafał Wojtysiak napisał: | A kiedy będzie kalendarz na 2010 ?  |
Podajcie chociaż termin zimowego. 21 czy 28 lutego?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Paweł Świtajski dnia Pią 13:19, 29 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rafał Wojtysiak
Agressor's Race Team
Dołączył: 26 Paź 2009
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Głowno
|
Wysłany: Sob 23:46, 30 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
? Albo może 14 ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajman
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bdg
|
Wysłany: Nie 10:54, 31 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
O ile wiem najbardziej prawdopodobny jest koniec miesiąca.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paweł Świtajski
Agressor's Race Team
Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Nie 16:16, 31 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Kajman napisał: | O ile wiem najbardziej prawdopodobny jest koniec miesiąca. |
Czyli 28 lub bardzo blisko znajdujący się 21
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rafał Wojtysiak
Agressor's Race Team
Dołączył: 26 Paź 2009
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Głowno
|
Wysłany: Nie 17:21, 31 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Albo soboty, 20 lub 27
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vader
Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Wto 11:07, 02 Lut 2010 Temat postu: Regulamin, klasa S2000 |
|
|
Nawiążę jeszcze do propozycji regulaminu 2010,
proponuję w klasie S2000 dopuścić silniki BL 13,5 T z max kv do 3100 rpm/V,
np. NOSRAM Dragon Brushless - 13.5T
Charakterystyka :
· Sensorowana technologia
· Magnesy neodymowe
· Ręcznie nawijane
· Współpracuje zarówno z sensorowanymi jak i nie sensorowanymi regulatorami
· Uzwojenie w "gwiazdę"
· Podwójnie łożyskowany
· Sportowo modyfikowana, demontowalna puszka silnika XTEC K3
· Fabrycznie zalutowane przewody
· Standardowe rozmiary i waga silników klasy 540
Dane techniczne :
· Obroty (przy 7,2V) : 22 320
· Waga : 179 g
· Moc (przy 7,2V) : 155W
· Magnesy : klejone
· Wydajność : 88%
· RPM/V, kv : 3.100
· Uzwojenie : "gwieździste"
· Ekwiwalent szczotkowego silnika : 23 zwojowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajman
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bdg
|
Wysłany: Wto 11:12, 02 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Zmieniłem kV i już się załapuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vader
Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Wto 11:42, 02 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paweł Świtajski
Agressor's Race Team
Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Wto 12:54, 02 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
I w ten sposób klasa S2000 otwiera się również dla silnika LRP Eraser 13,5T 50370
Jeżeli ktoś dokopie się do mocy przy 6V, będzie mógł pojechać na LRP Vector X12 StockSpec 13,5T 50842
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|