|
Toruń Rally Team Toruń Rally Team i Toruński Klub Motorowy zapraszają !
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajman
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bdg
|
Wysłany: Pon 21:00, 18 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Ten właściwy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michał Sybilski
Adminek
Dołączył: 28 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Pon 21:49, 18 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Najbliższy
Odkopałem się i żyje!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajman
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bdg
|
Wysłany: Wto 9:06, 19 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Wstępnie ustalone regulaminy na rok 2010:
Klasa N:
Podwozie:
W klasie N startować mogą samochody z napędem elektrycznym 4WD lub 2WD (napęd na przednią lub tylną oś) i niezależnym zawieszeniem każdego z kół, wykonane w podziałce 1:10 przy wykorzystaniu tworzyw sztucznych.
Dopuszczalne rozmiary podwozia, to: szerokość 157-200 mm, rozstaw osi 205-260 mm
W klasie N dopuszcza się tuning podwozia, tj, elementy pozwalające na dodatkowe ustawienia, amortyzatory innego typu i rozmiaru (po jednym na koło), łożyska każdego rodzaju, pokrywy. Zderzaki są zalecane, ale nie wymagane.
Warunkiem dopuszczenia modyfikacji jest nie wystawanie elementów podwozia poza obrys karoserii (nie dotyczy imitacji układów wydechowych zamontowanych na podwoziu).
Napęd:
Modele mogą być napędzane jednym silnikiem elektrycznym. Napęd na osie może być przenoszony za pomocą paska, wałka lub kół zębatych. NIE dopuszcza się stosowania dyferencjałów międzyosiowych.
Dopuszczone silniki :
Szczotkowe (rozjechało się trochę w poście, na stronie będzie to tabelka):
Producent model nr kat uwagi
JOHNSON Silnik 540-J
53689 tzw. "Blaszak"
MABUCHI RS 540SH
7435044 tzw. "Blaszak"
MABUCHI RS-540S
7435035 tzw. "Blaszak"
CARSON Cup Machine
11086
CARSON CE-4
11366
CARSON Fighter Machine
11087
CARSON Poison 28T
906022
HPI SATURN 27T
1144 (uwaga nie jest to popularny Saturn 20T)
Bezszczotkowe:
Bezszczotkowe dwu polowe klasy 540 o uzwojeniu w układzie gwieździstym i minimalnej ilości zwoi 21,5. Dodatkowo moc maksymalna przy napięciu nominalnym 7,2 V nie może przekraczać 130 W a ilość obrotów na 1 V (kV) nie może przekraczać 2100 obr/min.
Silnik nie może nosić śladów rozbierania, ani modyfikacji, również na zewnątrz stojana (np dodatkowe magnesy).
W przypadku stwierdzenia śladów rozbierania lub niedozwolonego tuningu zostaje przeniesiony do odpowiedniej klasy podczas BK 1*, jeśli samochód spełnia pozostałe wymogi tej klasy, lub zdyskwalifikowany po stwierdzeniu powyższego podczas BK 2*.
Przeniesienie do innej klasy może wystąpić tylko raz w sezonie dla danego zawodnika. Każde kolejne zgłoszenie do klasy z silnikiem niezgodnym z regulaminem powoduje niedopuszczenie do zawodów.
*BK – badanie kontrolne
Masy i wymiary:
Minimalna masa modelu – 1500g
Wymiary karoserii:
- długość - 320-500 mm,
- szerokość - 160 - 220 mm (nie licząc lusterek),
- wysokość dowolna.
Karoseria:
Dopuszcza się stosowanie dowolnej karoserii wykonanej z leksanu w podziałce 1:10 w dowolnym malowaniu. Karoseria musi być pomalowana (nie może pozostać przezroczysta).
Dopuszcza się stosowanie spojlerów, również wystających poza obrys karoserii, jednak nie więcej niż 15 mm dla każdego z wymiarów.
Nie dopuszcza się stosowanie karoserii typu „Lola”!
Aparatura:
Każdy model musi być sterowany aparaturą pracującą w systemie proporcjonalnym z wymiennymi kwarcami. Każdy zawodnik powinien posiadać 2 komplety sprawnych kwarców współpracujących z jego aparaturą.
W zawodach dopuszcza się stosowanie aparatur pracujących w pasmach nominalnych 27 MHz, 40 MHz i 2,4 GHz o modulacji AM lub FM
Zgłaszając się do zawodów zawodnik musi podać częstotliwość kwarców podając ją w formularzu zgłoszeniowym.
Nie zezwala się na stosowanie jakichkolwiek urządzeń elektronicznych wspomagających kierowanie modelem poprzez ingerencję w pracę serwa skrętu. Sterowanie serwem skrętu może odbywać się jedynie przy pomocy aparatury zdalnego sterowania.
Koła:
w klasie N dopuszcza się stosowanie kół o maksymalnej średnicy zewnętrznej 77 mm i szerokości 24-32 mm. Dopuszcza się stosowanie wyłącznie standardowych opon gumowych z bieżnikiem lub bez (slick). Montowanie wkładki nie jest obowiązkowe.
Dopuszcza się stosowanie metalowych kolców o maksymalnej długości na zewnątrz opony 1,5 mm. Średnicę opony mierzy się bez kolców.
Opon z metalowymi kolcami wolno używać tylko na śniegu i lodzie!
Dopuszcza się wszystkie rodzaje felg do opon gumowych, w tym felgi wyścigowe typu Disc
Zasilanie:
w klasie N dopuszcza się stosowanie akumulatorów złożonych z:
- max 6 ogniw NI-CD lub NI-MH dowolnej wielkości o całkowitym maksymalnym napięciu nominalnym 7,2V,
- max 2 ogniw Li-FePO4 w układzie 2S o napięciu nominalnym 6,6Vi pojemności nie większej niż 2300mAH. Ogniwa należy ładować programem do nich przeznaczonym o napięciu końcowym ładowania nie większym niż 7.2v
Zabrania się stosowania urządzeń podnoszących napięcie zasilania regulatora.
Klasa S2000:
Podwozie:
W klasie S2000 startować mogą samochody z napędem elektrycznym 4WD lub 2WD (napęd na przednią lub tylną oś) i niezależnym zawieszeniem każdego z kół wykonane w podziałce 1:10. Dopuszczalne rozmiary podwozia, to: szerokość 157-200 mm, rozstaw osi 205-260 mm
W klasie S2000 dopuszcza się pełny tuning podwozia, tj. elementy wykonane z innych materiałów, elementy pozwalające na dodatkowe ustawienia, amortyzatory innego typu i rozmiaru (po jednym na koło), łożyska każdego rodzaju, pokrywy. Zderzaki są zalecane, ale niewymagane.
Jedynym warunkiem dopuszczenia modyfikacji jest nie wystawanie elementów podwozia poza obrys karoserii (nie dotyczy imitacji układów wydechowych zamontowanych na podwoziu).
Napęd:
Modele mogą być napędzane jednym silnikiem elektrycznym. Napęd na osie może być przenoszony za pomocą paska, wałka lub kół zębatych. NIE dopuszcza się stosowania dyferencjałów międzyosiowych.
Dopuszczone silniki:
Szczotkowe dowolnie łożyskowane z wymiennymi szczotkami >= 23T lub (tableka z poprzednich lat, która się rozjechała przy wrzucaniu na forum):
Producent model nr kat uwagi
HPI SATURN 20T
1136
TAMIYA Sport Tuned
53068
CARSON Poison 23T
906021
TRAXXAS Stinger Motor
LXJE43
Bezszczotkowe:
Bezszczotkowe dwu polowe klasy 540 o uzwojeniu w układzie gwieździstym i ilości zwoi od 13,5 do 20,5. Dodatkowo moc maksymalna przy napięciu stosowanym w modelu nie może przekraczać 180 W a ilość obrotów na 1 V (kV) nie może przekraczać 3100 obr/min.
Silniki bezszczotkowe =13.5T dopuszczone są do użytkowania tylko bez podłączonych sensorów, na zasilaniu akumulatorami LiFe 2s oraz z wagą minimalną modelu 1600g.
Silniki nierozbieralne nie mogą nosić śladów rozbierania, ani modyfikacji, silniki rozbieralne i nierozbieralne również na zewnątrz stojana (np. dodatkowe magnesy). Zawodnicy startujący na silnikach bezszczotkowych zobowiązani są na żądanie BK przedstawić dane katalogowe silnika w wiarygodnej formie (wydruk ze strony producenta, instrukcja itp.)
W przypadku stwierdzenia śladów rozbierania lub niedozwolonego tuningu zostaje przeniesiony do odpowiedniej klasy podczas BK 1*, jeśli samochód spełnia pozostałe wymogi tej klasy, lub zdyskwalifikowany po stwierdzeniu powyższego podczas BK 2*.
Przeniesienie do innej klasy może wystąpić tylko raz w sezonie dla danego zawodnika. Każde kolejne zgłoszenie do klasy z silnikiem niezgodnym z regulaminem powoduje niedopuszczenie do zawodów.
*BK – badanie kontrolne
Masy i wymiary:
Nie określa się minimalnej i maksymalnej wagi modelu z wyjątkiem zawodników używających silników bezszczotkowych =13.5T, gdzie waga minimalna wynosi 1600g.
Wymiary karoserii:
- długość - 320-500 mm,
- szerokość - 160 - 220 mm (nie licząc lusterek),
- wysokość dowolna.
Karoseria:
Dopuszcza się stosowanie wyłącznie karoserii będących odwzorowaniem pojazdów, które posiadały bądź posiadają homologację FIA / startowały w Rajdach i Wyścigach Górskich.
Karoseria musi być pomalowana (nie może pozostać przezroczysta).
Nie dopuszcza się stosowanie karoserii typu „Lola”!
Aparatura:
Każdy model musi być sterowany aparaturą pracującą w systemie proporcjonalnym z wymiennymi kwarcami. Każdy zawodnik powinien posiadać 2 komplety sprawnych kwarców współpracujących z jego aparaturą.
W zawodach dopuszcza się stosowanie aparatur pracujących w pasmach nominalnych 27 MHz, 40 MHz i 2,4 GHz o modulacji AM lub FM
Zgłaszając się do zawodów zawodnik musi podać częstotliwość kwarców podając ją w formularzu zgłoszeniowym.
Nie zezwala się na stosowanie jakichkolwiek urządzeń elektronicznych wspomagających kierowanie modelem poprzez ingerencję w pracę serwa skrętu. Sterowanie serwem skrętu może odbywać się jedynie przy pomocy aparatury zdalnego sterowania.
Koła:
w klasie S2000 dopuszcza się stosowanie kół o maksymalnej średnicy zewnętrznej 77 mm i szerokości 24-32 mm. Dopuszcza się stosowanie opon pełnych (piankowych, z mikrogumy) i gumowych z wkładkami, a także stosowanie metalowych kolców o maksymalnej długości na zewnątrz opony 1,5 mm. Średnicę opony mierzy się bez kolców.
Opon z metalowymi kolcami wolno używać tylko na śniegu i lodzie!
Zasilanie:
w klasie S2000 dopuszcza się stosowanie akumulatorów złożonych z:
- max 6 ogniw NI-CD lub NI-MH dowolnej wielkości o całkowitym maksymalnym napięciu nominalnym 7,2V,
- max 2 ogniwa Li-FePO4 w układzie 2S o napięciu nominalnym 6,6V
UWAGA! Jest to jedyne dozwolone zasilanie w przypadku silników bezszczotkowych =13.5T!
- max 2 ogniwa Li-XX w układzie 2S o napięciu nominalnym nie większym niż 7,4V
UWAGA! Jest to dozwolone zasilanie tylko w przypadku silników szczotkowych określonych w przepisach lub bezszczotkowych >=15.5T!
Osoby ładujące pakiety LiPo na zawodach zobowiązane są do użytkowania balancera oraz pojemnika ognioodpornego do pakietów LiPo.
Zabrania się stosowania urządzeń podnoszących napięcie zasilania regulatora.
Klasa WRC:
Podwozie:
W klasie WRC startować mogą samochody z napędem elektrycznym 4WD i niezależnym zawieszeniem każdego z kół wykonane w podziałce 1:10.
Dopuszczalne rozmiary podwozia, to: szerokość 157-200 mm, rozstaw osi 205-260 mm
W klasie WRC dopuszcza się pełny tuning podwozia, tj elementy wykonane z innych materiałów, elementy pozwalające na dodatkowe ustawienia, amortyzatory innego typu i rozmiaru (po jednym na koło), łożyska każdego rodzaju, pokrywy. Zderzaki są zalecane, ale nie wymagane.
Jedynym warunkiem dopuszczenia modyfikacji jest nie wystawanie elementów podwozia poza obrys karoserii (nie dotyczy imitacji układów wydechowych zamontowanych na podwoziu).
Napęd:
Modele mogą być napędzane jednym silnikiem elektrycznym. Napęd na osie może być przenoszony za pomocą paska, wałka lub kół zębatych.
Dopuszczone silniki:
wszystkie nierozbieralne silniki szczotkowe z niewymiennymi szczotkami umieszczonymi wewnątrz obudowy stojanu o ilości zwoi <20
wszystkie rozbieralne silniki szczotkowe z wymiennymi szczotkami umieszczonymi na zewnątrz obudowy stojanu o dowolnej ilości zwoi <19,
silniki bezszczotkowe o dowolnej ilości zwoi (max 13.5T z podpiętymi sensorami lub wszelkie inne <13,5T)
Dopuszczone są w tej klasie wszystkie rodzaje uzwojeń i magnesów.
Masy wymiary:
Nie określa się minimalnej i maksymalnej wagi modelu;
Wymiary karoserii:
- długość - 320-500 mm,
- szerokość - 160 - 220 mm (nie licząc lusterek),
- wysokość dowolna.
Dopuszcza się stosowanie spojlerów, również wystających poza obrys karoserii, jednak nie więcej niż 15 mm dla każdego z wymiarów.
Karoseria:
Karoseria:
Dopuszcza się stosowanie wyłącznie karoserii będących odwzorowaniem pojazdów, które posiadały bądź posiadają homologację FIA i startowały w Rajdach lub Wyścigach Górskich.
Karoseria musi być pomalowana (nie może pozostać przezroczysta).
Nie dopuszcza się stosowanie karoserii typu „Lola”!
Aparatura:
Każdy model musi być sterowany aparaturą pracującą w systemie proporcjonalnym z wymiennymi kwarcami. Każdy zawodnik powinien posiadać 2 komplety sprawnych kwarców współpracujących z jego aparaturą.
W zawodach dopuszcza się stosowanie aparatur pracujących w pasmach nominalnych 27 MHz, 40 MHz i 2,4 GHz o modulacji AM lub FM
Zgłaszając się do zawodów zawodnik musi podać częstotliwość kwarców podając ją w formularzu zgłoszeniowym.
Nie zezwala się na stosowanie jakichkolwiek urządzeń elektronicznych wspomagających kierowanie modelem poprzez ingerencję w pracę serwa skrętu. Sterowanie serwem skrętu może odbywać się jedynie przy pomocy aparatury zdalnego sterowania.
Koła:
w klasie WRC dopuszcza się stosowanie kół o maksymalnej średnicy zewnętrznej 77 mm i szerokości 24-32 mm. Dopuszcza się stosowanie opon pełnych (piankowych, z mikrogumy) i gumowych z wkładkami, a także stosowanie metalowych kolców o maksymalnej długości na zewnątrz opony 1,5 mm. Średnicę opony mierzy się bez kolców.
Opon z metalowymi kolcami wolno używać tylko na śniegu i lodzie!
Zasilanie:
W klasie WRC dopuszcza się stosowanie dowolnego zasilania.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kajman dnia Wto 11:11, 02 Lut 2010, w całości zmieniany 14 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paweł Świtajski
Agressor's Race Team
Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Wto 9:59, 19 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Nom.
Mam pytania.
Jak zasilamy szczotki w S2000?
Budy w S2000 nie muszą mieć homologacji FIA?
Jak określić moc przy LiFe dla BRUSHLESS GM PRO 13,5T metall 97303:
Max. power at 7.2 V: 255 W
Max. power at 6 V: 175 W
Max. power at 4.8 V: 120 W
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Paweł Świtajski dnia Wto 10:01, 19 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajman
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bdg
|
Wysłany: Wto 10:00, 19 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Patrzysz na 6v, bo będziesz jechał na LiFe.
Budy muszą mieć homologację.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kajman dnia Wto 10:01, 19 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paweł Świtajski
Agressor's Race Team
Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Wto 10:24, 19 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Brakuje jeszcze dokładnej informacji o zasilaniu w S2000.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajman
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bdg
|
Wysłany: Wto 10:37, 19 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
A nie wkleiło się poprawnie z worda, już dokleiłem brakującą cześć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paweł Szczepkowski
Jazda Miejska Rally Team
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 503
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Wto 11:13, 19 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
No to jest część techniczna.
A gdzie reszta??
Regulamin powinien być moim zdaniem pełny.
Jeśli nie ma zmian to przynajmniej dajcie znać że takowych nie wprowadzamy.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jakub Mierzyński
McRae Rally Team
Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Wto 12:39, 19 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Czy dobrze zrozumiałem, że w S2000 dopuszczane są silniki rozbieralne do 23 zwoi np. Tamiya TZ/BZ/RZ?
Pozatym przy okazji mam prośbę, aby na stronie modelmani dano nam możliwość zmiany klasy i teamu w profilu, bo sezon już dawno skończony .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajman
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bdg
|
Wysłany: Wto 13:31, 19 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Paweł Szczepkowski napisał: | No to jest część techniczna.
A gdzie reszta??
Regulamin powinien być moim zdaniem pełny.
Jeśli nie ma zmian to przynajmniej dajcie znać że takowych nie wprowadzamy.
Pozdrawiam |
Ja odpowiadam za część techniczną. O reszcie napisze Sybil.
Stig, tak, dobrze zrozumiałeś.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szajbus
Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 14:43, 19 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Witam serdecznie wszystkich. Jestem nowy w elektrykach (dotychczas tylko nitro), ale chciałbym spróbować swoich sił w zawodach.
Dostałem od rodzinki za wielkiej wody TL XXX-S w wakacje i teraz postanowiłem się za nie zabrać. Dokupiłem apkę Spectrum DX2.0. Regiel dostałem EZruna 60A (z tego co się zorientowałem nie jest jakiś super, ale darowanemu....) i teraz mam pytanie już typowo pod regulamin klasy S2000.
Czy taki silniczek może być, czy mój regiel sobie z nim poradzi i czy jest jakaś alternatywa dla niego w podobnej cenie: Silnik NOSRAM Dragon Brushless - 13.5T
Pakiety 2S1P tylko można stosować, bo nie jest to jasno okrślone, a może w grę wchodzą 2S2P? Nie za bardzo wiem jakiej firmy wybrać, aby nie były podobne do złomu.
Będę potrzebował coś oprócz tego co wymieniłem?
Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajman
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bdg
|
Wysłany: Wto 14:48, 19 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Możesz 2s2p używać w s2000. Co do silnika, nie wiem jak będzie z ezrunem dobrze działać, mają jakies 13.5 podobno.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr Nowicki
Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Suchacz
|
Wysłany: Wto 14:51, 19 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Z obecną wersja przepisów to NOSRAM Dragon Brushless - 15.5T się pod S2000 załapuje,
13,5T ma RPM/V, kv : 3.100 - czyli za dużo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szajbus
Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 15:06, 19 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Racja. Moje nie dopatrzenie.
Czy z tym regulatorem coś w ogóle będzie współgrało? Czy lepiej na coś innego zmienić tylko? Nie musi być to nowa sztuka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paweł Świtajski
Agressor's Race Team
Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Wto 15:41, 19 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Będzie grało wszystko, co się kręci bezsensorowo i żre max 60A.
BTW: są szczotki, które chodzą tylko na smyczy?
BTW2: planujemy stworzyć listę silników BL dopuszczonych do S2000?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|