|
Toruń Rally Team Toruń Rally Team i Toruński Klub Motorowy zapraszają !
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szymon Suprun
Adminek
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Sob 17:26, 30 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
A ja mam takie pytanie. Bo widzę, ze nakrętki na koła nie są nakręcone "do końca". Nie odpadły ci nigdy koła od tego ? Bo ja raz tak pojechałem jak był pokaz na tor torze i mi koło model wyprzedziło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajman
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bdg
|
Wysłany: Sob 17:36, 30 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Nie, nei odkrecaja sie, ale dokrecam naprawdę bardzo mocno.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajman
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bdg
|
Wysłany: Wto 18:31, 30 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
UPDATE
AUto po sezonie szutrowym musiało wrócić na ziemię
Zabrałem się za remoncik, cały zawias z szutrów czyli amory trf wraz z wszystkimi drążkami poszły do worka. Dzięki temu następnym razem żeby podnieść auto zakładam amory i drążki i już mam wysoko i z dobrymi kątami. Wygoda.
Teraz wracamy na ziemię.
Założyłem nowe drążki tytanowe z końcówkami RPM oraz zapasowe amory od xxx-s graphite +, z tłoczkami ti-nitride, sprężyny na przód purpurowe (1" i 20lbs), na tył niebieskie (1.15" i 17lbs).
Prześwit wyregulowałem na 5-5.5mm Drop przód na 6mm, tył na 7mm.
Postanowiłem też zmienić pierwszy raz od miesięcy konfigurację zawiasu. Kąty zaostrzyłem z 0-1st (szuter) na 1.5-2st (asfalt) pochylenia. Zbieżność na -1st.
Zmieniłem pozycję drążka tylniego przy wannie na wyższą i ciut dalej od wanny. Generalnie zmierzam do tego by drążki były równolegle do podłoża,a później też i do wahaczy.
Problemem okazały się zwrotnice, są ciut za wysokie, poniżej widać z lewej po lekkim tjuninku a z prawej oryginalną:
Musiałem je spiłować o 1.5mm żeby drążek szedł jak należy, oto jak wygląda o oryginalnej wysokości i założona po szlifie:
Poza tym zrobiłem coś, co mam w Asso TC5, zwróćcie uwagę na środek wiezyczek:
Jest to najprostszy i NAJTAŃSZY przyrząd do wyważania modelu
Dziurki robimy na środku wieżyczek (suwmiarka/miara w dłoń) wiertarką. Następnie przeplatamy przez nie żyłkę, powoli podnosimy model i... widzimy gdzie trzeba odjąć lub dołożyć wagi Tak jak wszędzie gdzie silnik jest poprzecznie podowduje on duże przeważenie strony na której jest zamontowany. Mimo że ważąc strona lewa (elektronika cała) to 340g, to mimo że z prawej pakiet waży aż 370g. to nadal musiałem dołożyć tam ponad 20g odważników i było wciąż ciut za mało.
Testy jeżdżone były krótkie, strzelił mi pasek przy mocnym starcie od 0 (stary był),ale wrażenie jest że auto ostrzej reaguje na polecenia, szybciej słucha kierownicy. Do większych testów potrzebuję jeszcze kogoś żeby mieć punkt odniesienia
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kajman dnia Wto 18:34, 30 Cze 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michał Sybilski
Adminek
Dołączył: 28 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Wto 22:20, 30 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Da się zrobić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajman
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bdg
|
Wysłany: Wto 22:24, 30 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
zapraszam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DJ Drift
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pon 15:16, 06 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Ładne to Escudo, naprawde fajna buda. Też o niej kiedyś myślałem, ale już nie kupuję już bud od HPI
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KiT.
Dołączył: 30 Gru 2008
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 11:17, 07 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
do jakich karoseri wchodzą Ci te felgi i opony?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajman
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bdg
|
Wysłany: Wto 11:33, 07 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
jak na razie do escudo przymierzalem, musze posprawdzac resztę. Problem pojawił się na wysokim zawiasie, z tyłu tra o innerbody jeśli jest założone.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
luke8
Dołączył: 27 Lis 2007
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Wto 16:52, 07 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
To nie zakladaj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajman
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bdg
|
Wysłany: Czw 8:59, 20 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Łośki to nałóg. Pojawił się na półce kolejny. Postanowiłem tego wyżej opisanego postawić wyżej i przeznaczyć na rallycross i szutry, ew nierówny mocno asfalt. Update opisu niedługo.
Jego miejsce na asfalt zajął XXX-S G+. Postanowiłem małą rewolucję w setupie zrobić, typowy na asfalt zrobiłem bazując na doświadczeniach zawodników oraz swoim. Ten mix prowadzi się baaaardzo neutralnie. Nie jest ani nadsterowny,ani podsterowny. Aż dziwnie się nim jedzie, jako że łosie są z natury nadsterowne
Podwozie wygląda tak:
Elektronika to:
-regiel Genius 120
-silnik CS Electronic 4.0T
-serwo Futaba S9550 low profile
A teraz co ciekawsze/rewolucyjne zmiany, łośkowicze wychwycą może co jest nie tak:
Przód auta:
Pasek i zębatka 64dp:
I znowu przód auta,ale coś onnego zmodzone:
Jak to w dłuższej eksploatacji będzie się prowadziło, zobaczymy. Czekam aż się Luke poskłada żeby jakieś asfalty pozamiatać.
A buda takowa na aucie wylądowała:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DJ Drift
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Czw 12:43, 20 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Fajny sprzęt A karoserię kto Ci malował?? Super wygląda
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajman
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bdg
|
Wysłany: Czw 12:47, 20 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Karoske taki koleś z USA, brałem od niego kilka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jarek Gerke
Dołączył: 11 Cze 2006
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń/NML
|
Wysłany: Czw 15:00, 20 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Przyznanie się do nałogu to pierwszy krok do wyleczenia
Amorki ustawione w pionie? Myślałem, że lepiej, kiedy są bardziej leżące.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jarek Gerke dnia Czw 15:02, 20 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajman
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bdg
|
Wysłany: Czw 15:12, 20 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Spokojniej jak leżą. Łatwiej prowadzi się auto. Tu tego nie wymagam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
luke8
Dołączył: 27 Lis 2007
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Czw 15:36, 20 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Z przodu widze modyfikacje zmieniajaca roll center. Ciekawe krotszy drazek podnosi roll ale znowu podniesienie go na wiezyczce amortyzatorow obniza
Stabilizator z przodu masz czy nie ?
Jarek Gerke napisał: |
Amorki ustawione w pionie? Myślałem, że lepiej, kiedy są bardziej leżące. |
Lepiej/gorzej to zalezy jaki tor. Im bardziej pionowo tym mniejsze tlumienie...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez luke8 dnia Czw 15:41, 20 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|