Forum Toruń Rally Team Strona Główna Toruń Rally Team
Toruń Rally Team i Toruński Klub Motorowy zapraszają !
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Team Losi XXX-S Kajman Everyday Edition
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Toruń Rally Team Strona Główna -> Nasze modele
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymon Suprun
Adminek



Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń

PostWysłany: Sob 17:26, 30 Maj 2009    Temat postu:

A ja mam takie pytanie. Bo widzę, ze nakrętki na koła nie są nakręcone "do końca". Nie odpadły ci nigdy koła od tego ? Bo ja raz tak pojechałem jak był pokaz na tor torze i mi koło model wyprzedziło Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajman




Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bdg

PostWysłany: Sob 17:36, 30 Maj 2009    Temat postu:

Nie, nei odkrecaja sie, ale dokrecam naprawdę bardzo mocno.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajman




Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bdg

PostWysłany: Wto 18:31, 30 Cze 2009    Temat postu:

UPDATE
AUto po sezonie szutrowym musiało wrócić na ziemię Wink
Zabrałem się za remoncik, cały zawias z szutrów czyli amory trf wraz z wszystkimi drążkami poszły do worka. Dzięki temu następnym razem żeby podnieść auto zakładam amory i drążki i już mam wysoko i z dobrymi kątami. Wygoda.

Teraz wracamy na ziemię.
Założyłem nowe drążki tytanowe z końcówkami RPM oraz zapasowe amory od xxx-s graphite +, z tłoczkami ti-nitride, sprężyny na przód purpurowe (1" i 20lbs), na tył niebieskie (1.15" i 17lbs).
Prześwit wyregulowałem na 5-5.5mm Twisted Evil Drop przód na 6mm, tył na 7mm.
Postanowiłem też zmienić pierwszy raz od miesięcy konfigurację zawiasu. Kąty zaostrzyłem z 0-1st (szuter) na 1.5-2st (asfalt) pochylenia. Zbieżność na -1st.
Zmieniłem pozycję drążka tylniego przy wannie na wyższą i ciut dalej od wanny. Generalnie zmierzam do tego by drążki były równolegle do podłoża,a później też i do wahaczy.



Problemem okazały się zwrotnice, są ciut za wysokie, poniżej widać z lewej po lekkim tjuninku a z prawej oryginalną:



Musiałem je spiłować o 1.5mm żeby drążek szedł jak należy, oto jak wygląda o oryginalnej wysokości i założona po szlifie:


Poza tym zrobiłem coś, co mam w Asso TC5, zwróćcie uwagę na środek wiezyczek:




Jest to najprostszy i NAJTAŃSZY przyrząd do wyważania modelu Smile
Dziurki robimy na środku wieżyczek (suwmiarka/miara w dłoń) wiertarką. Następnie przeplatamy przez nie żyłkę, powoli podnosimy model i... widzimy gdzie trzeba odjąć lub dołożyć wagi Smile Tak jak wszędzie gdzie silnik jest poprzecznie podowduje on duże przeważenie strony na której jest zamontowany. Mimo że ważąc strona lewa (elektronika cała) to 340g, to mimo że z prawej pakiet waży aż 370g. to nadal musiałem dołożyć tam ponad 20g odważników i było wciąż ciut za mało.
Testy jeżdżone były krótkie, strzelił mi pasek przy mocnym starcie od 0 (stary był),ale wrażenie jest że auto ostrzej reaguje na polecenia, szybciej słucha kierownicy. Do większych testów potrzebuję jeszcze kogoś żeby mieć punkt odniesienia Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kajman dnia Wto 18:34, 30 Cze 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michał Sybilski
Adminek



Dołączył: 28 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń

PostWysłany: Wto 22:20, 30 Cze 2009    Temat postu:

Da się zrobić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajman




Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bdg

PostWysłany: Wto 22:24, 30 Cze 2009    Temat postu:

zapraszam Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DJ Drift




Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon 15:16, 06 Lip 2009    Temat postu:

Ładne to Escudo, naprawde fajna buda. Też o niej kiedyś myślałem, ale już nie kupuję już bud od HPI

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KiT.




Dołączył: 30 Gru 2008
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 11:17, 07 Lip 2009    Temat postu:

do jakich karoseri wchodzą Ci te felgi i opony?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajman




Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bdg

PostWysłany: Wto 11:33, 07 Lip 2009    Temat postu:

jak na razie do escudo przymierzalem, musze posprawdzac resztę. Problem pojawił się na wysokim zawiasie, z tyłu tra o innerbody jeśli jest założone.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
luke8




Dołączył: 27 Lis 2007
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Wto 16:52, 07 Lip 2009    Temat postu:

To nie zakladaj Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajman




Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bdg

PostWysłany: Czw 8:59, 20 Sie 2009    Temat postu:

Łośki to nałóg. Pojawił się na półce kolejny. Postanowiłem tego wyżej opisanego postawić wyżej i przeznaczyć na rallycross i szutry, ew nierówny mocno asfalt. Update opisu niedługo.
Jego miejsce na asfalt zajął XXX-S G+. Postanowiłem małą rewolucję w setupie zrobić, typowy na asfalt zrobiłem bazując na doświadczeniach zawodników oraz swoim. Ten mix prowadzi się baaaardzo neutralnie. Nie jest ani nadsterowny,ani podsterowny. Aż dziwnie się nim jedzie, jako że łosie są z natury nadsterowne Smile

Podwozie wygląda tak:









Elektronika to:
-regiel Genius 120
-silnik CS Electronic 4.0T
-serwo Futaba S9550 low profile

A teraz co ciekawsze/rewolucyjne zmiany, łośkowicze wychwycą może co jest nie tak:
Przód auta:


Pasek i zębatka 64dp:



I znowu przód auta,ale coś onnego zmodzone:





Jak to w dłuższej eksploatacji będzie się prowadziło, zobaczymy. Czekam aż się Luke poskłada żeby jakieś asfalty pozamiatać.
A buda takowa na aucie wylądowała:






Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DJ Drift




Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Czw 12:43, 20 Sie 2009    Temat postu:

Fajny sprzęt Smile A karoserię kto Ci malował?? Super wygląda Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajman




Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bdg

PostWysłany: Czw 12:47, 20 Sie 2009    Temat postu:

Karoske taki koleś z USA, brałem od niego kilka Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jarek Gerke




Dołączył: 11 Cze 2006
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń/NML

PostWysłany: Czw 15:00, 20 Sie 2009    Temat postu:

Przyznanie się do nałogu to pierwszy krok do wyleczenia Wink

Amorki ustawione w pionie? Myślałem, że lepiej, kiedy są bardziej leżące.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jarek Gerke dnia Czw 15:02, 20 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajman




Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bdg

PostWysłany: Czw 15:12, 20 Sie 2009    Temat postu:

Spokojniej jak leżą. Łatwiej prowadzi się auto. Tu tego nie wymagam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
luke8




Dołączył: 27 Lis 2007
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Czw 15:36, 20 Sie 2009    Temat postu:

Z przodu widze modyfikacje zmieniajaca roll center. Ciekawe krotszy drazek podnosi roll ale znowu podniesienie go na wiezyczce amortyzatorow obniza Wink
Stabilizator z przodu masz czy nie ?
Jarek Gerke napisał:

Amorki ustawione w pionie? Myślałem, że lepiej, kiedy są bardziej leżące.

Lepiej/gorzej to zalezy jaki tor. Im bardziej pionowo tym mniejsze tlumienie...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez luke8 dnia Czw 15:41, 20 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Toruń Rally Team Strona Główna -> Nasze modele Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin