Forum Toruń Rally Team Strona Główna Toruń Rally Team
Toruń Rally Team i Toruński Klub Motorowy zapraszają !
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Team Associated TC4 3racing Factory Team
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Toruń Rally Team Strona Główna -> Nasze modele
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajman




Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bdg

PostWysłany: Czw 11:57, 06 Sie 2009    Temat postu: Team Associated TC4 3racing Factory Team

Witam wszystkich

Ano krótki opis modeliku który na jakiś czas będzie próbował zastapić moją tb01ls. Chwilowo wciąż w setupie na asfalt aby móc porównać do tc5 i xxxs. Wrażenia przyjemne, dobry model, jak się troszkę przyłożyć to fajnie jeździ.
Obecnie chwilowo ostatnie dni spędza pod karoserią na asfalty:



Ale na szutrach będzie występował w czasie treningów pod postacią Escudo znanego z ostatniego rajdu szutrowego oraz takiego wynalazku:





Pod karoserią kryje się standardowe TC4 które zostało przebudowane za pomocą zestawu firmy 3racing na wersję Factory Team. DO tego dołożone są metalowe dyfry asso.



Teraz całośc wygląda tak:



Mocowanie pakietu zrobiłem sam, ponieważ nie było go wcale. Górna poprzeczka pochodzi z Asso TC5, słupki mocujące ją są z Losi XXX-S, zewnętrzną blokadę pakietu zrobiłem z opakowania na dvd, skleiłem i przykręciłem/przykleiłem do podłogi. Efekt spełnia oczekiwania-jakoś wygląda i pakiety nie wypadają.



Oryginalne TC4FT ma wieżyczkę carbonową, ja mam ochotę na aluminiową dostępną na aftermarkecie, po prostu mi się podobają:



Elektronika zastosowana to
-regiel Genius 120 z przerośniętym wentylatorem
-silnik GM Pro8 z wirnikiem 12.5mm
-serwo Hitec HS-985MG zamocowane na słupkach TRF
-odbiornik sr3000
-radiatorek z przerośniętym wentylatorem (od laptopow compaq)





Pakiety jak zwykle i wszędzie prawie LiIon 2s2p 6000mAh.



Prawa i lewa strona się świetnie równoważą, musiałem dać tylko 10g przy silniku i jest idealnie.



Silnik zostanie zmieniony na niższą serię DrSpeed,jako że szkoda mi trochę Pro na szutry.



I to by było na tyle Smile Musiałem też przerobić układ kierowniczy, oryginalny miał straszne luzy.
Jak się auto przerobi na szutry, zapodam jak to wygląda.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kajman dnia Czw 12:01, 06 Sie 2009, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
luke8




Dołączył: 27 Lis 2007
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Czw 12:47, 06 Sie 2009    Temat postu:

A co zrobiles z ukladem kierowniczym ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajman




Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bdg

PostWysłany: Czw 12:52, 06 Sie 2009    Temat postu:

Ano wkleiłem tulejki na stałe-miały luzy które skasował teraz CA, zastąpiłem poruszające się w nich śruby calowe ciut większymi metrycznymi dzięki czemu zniknęła większość pozostałych luzów. Obecnie jest na akceptowalnym poziomie.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kajman dnia Czw 12:53, 06 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jakub Mierzyński
McRae Rally Team



Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Czw 18:24, 06 Sie 2009    Temat postu:

Masz escorta? Heh, zainspirowałem cię moimi poszukiwaniami do tej budy Smile Ale to nie wygląda chyba na Tamiyie - skąd zdobyłeś?
Ls było aż tak dobre, że aż taki model ci go zastępuje - fajnie wiedzieć że mam coś dobrego Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jakub Mierzyński dnia Czw 18:30, 06 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajman




Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bdg

PostWysłany: Czw 18:42, 06 Sie 2009    Temat postu:

Escort lezal jakis czas, mozna go odkurzyc, na treningowke sie nada

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piórek




Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kowalewo Pomorskie

PostWysłany: Czw 18:58, 06 Sie 2009    Temat postu:

ile śmiga to cudeńko???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
luke8




Dołączył: 27 Lis 2007
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Czw 21:22, 06 Sie 2009    Temat postu:

Ten escort to jakis unikat tylne lampy ma od nowszego modelu bardzo ciekawa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajman




Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bdg

PostWysłany: Czw 21:31, 06 Sie 2009    Temat postu:

piórek napisał:
ile śmiga to cudeńko???

Ale czego? Czasu? Prędkości? Jak być może wiesz prędkość w modelu to kwestia przełożeń i mocy, czyli pojedzie ile potrzebujesz. Ja nie potrzebuję więcej niż 60-70km/h.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jakub Mierzyński
McRae Rally Team



Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Czw 23:52, 06 Sie 2009    Temat postu:

Ja tego escorta skądś znam - nie kupiłeś go w W-wie? Jeśli to jest twoja treningówka, to mogę ci dać o wiele lepszą bude do treningów, tą sam bym przygarnął na zawody Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajman




Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bdg

PostWysłany: Czw 23:55, 06 Sie 2009    Temat postu:

Tak, z wawy ona. A jaka bude proponujesz?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jakub Mierzyński
McRae Rally Team



Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pią 18:30, 07 Sie 2009    Temat postu:

Lepsza buda do treningów - bardziej poniszczona od tej Smile Ale jak chcesz to możemy się wymienić (mam treningowe Skylina, Delte, Focusa, i w dobrym stanie Stratusa co byl razem z losim od ciebie), lub odkupię od ciebie escorta poprostu. Oczywiście jeśli wogóle chcesz się go pozbywać Smile .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajman




Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bdg

PostWysłany: Czw 8:38, 20 Sie 2009    Temat postu:

Update- układ kierowniczy oryginalny wytrzymał jedno spotkanie z bandą na torze. Pewnie to przypadek, ale na wszelki dałem aluminiowy zakupiony na wróbliku



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
luke8




Dołączył: 27 Lis 2007
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pią 13:20, 21 Sie 2009    Temat postu:

I jak jest teraz? Wiesc gminna niesie ze tc4 pozegnalo sie z asfaltem ... Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajman




Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bdg

PostWysłany: Sob 13:06, 22 Sie 2009    Temat postu:



Tak, jesteśmy już na ok 13mm przód i 15tył, około. Na rallyblock jeszcze ciut wyżej. Podniosłem roll center, wbrew pozorom sprężyny przód 17lbs, tył 15lb i.. jest bardzo fajnie, neutralnie prowadzące się na szutrach auto. Asflat to już sporadycznie się pod nim pokaże, chyba że rallycross.

Bude żeby założyć musiałem użyć przedłużaczy słupków:







Jako że innerbody od tc4ft nie pasuje na ta konwersję musiałem domowym sposobem zabezpieczyć układ kierowniczy przed kamieniami, w sumie 15min roboty:





Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
luke8




Dołączył: 27 Lis 2007
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie 10:30, 23 Sie 2009    Temat postu:

Czy przy max skrecie w prawo koncowka drazka nie trze o walek ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Toruń Rally Team Strona Główna -> Nasze modele Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin