|
Toruń Rally Team Toruń Rally Team i Toruński Klub Motorowy zapraszają !
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Arnold Jaguszewski
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Nie 18:29, 21 Mar 2010 Temat postu: TB-01 |
|
|
Po sprzedaży Losi olałem scenę RC. Jednak wpadłem przypadkiem na Pawła Rybaciego i powróciłem...
Tym razem zdecydowałem się na zakup modelu ze stajni Tamiyi
Jest to TB-01, które nabyłem od pierwszego właściciela.
Było to żółte Enzo na czarnych felgach...
Elektonika jaka w nim siedzi:
Aparatura HL Sprint 27MHZ
Regulator Nosram Evil Brushless Reverse:
Charakterystyka :
* Sensorowana technologia
* Automatyczne wykrywanie silnika szczotkowego/bezszczotkowego
* 100% automatycznych ustawień - nie wymaga ręcznej konfiguracji!
* 100% wodoodporność - dla zapewnienia niezawodności
* Automatyczne wykrywanie NiMH/LiPo z funkcją cut-off dla pakietów LiPo
* Fail Safe
* Tryby : jazda do przodu, hamulec, jazda do tyłu
* Obsługuje silniki bezszczotkowe uzwojone w "gwiazdę"
* Zoptymalizowane do obsługi pakietów 4,5 i 6 ogniwowych
* 3-stopniowy system zabezpieczeń prądowych
Dane techniczne :
* Wymiary : 41 x 42 mm
* Zasilanie : 4,8 - 8,4 V
* Waga : 62 g
* Silnik bezszczotkowy (zwoje) : powyżej 12,5
* Silnik szczotkowy (zwoje) : powyżej 10
* BEC : 5V
* Spadek napięcia przy 20A i 25oC temp. tranzystorów (silnik bezszczotkowy) : 0.160V/fazę
* Maksymalny amperaż (silnik bezszczotkowy) : 120A/fazę
* Spadek napięcia przy 20A i 25oC temp. tranzystorów (silnik szczotkowy) : 0.120V
* Maksymalny amperaż (silnik szczotkowy) : 120A
* Oznaczenie regulatora przez producenta : #90400
Silnik Dragon Brushless 13.5T:
Charakterystyka :
* Sensorowana technologia
* Magnesy neodymowe
* Ręcznie nawijane
* Współpracuje zarówno z sensorowanymi jak i nie sensorowanymi regulatorami
* Uzwojenie w "gwiazdę"
* Podwójnie łożyskowany
* Sportowo modyfikowana, demontowalna puszka silnika XTEC K3
* Fabrycznie zalutowane przewody
* Standardowe rozmiary i waga silników klasy 540
Dane techniczne :
* Obroty (przy 7,2V) : 22 320
* Waga : 179 g
* Moc (przy 7,2V) : 155W
* Magnesy : klejone
* Wydajność : 88%
* RPM/V, kv : 3.100
* Uzwojenie : "gwieździste"
* Ekwiwalent szczotkowego silnika : 23 zwojowy
* Oznaczenie silnika przez producenta : #90530
Pakiet Li-Po 5000mAh Turnigy 2s hardcase
Wtyczki zmienione na goldy 4mm
Serwo seryjne z zestawu Tamiyi
Z elementów mechanicznych model ma wymienione koła (dzięki Mav), buda Subaru Imprezy (dzięki Kuba), hexy z tarczami, zderzak z pianki handmade, tylne słupki handmade
Dzisiaj go przetestowałem i jestem zadowolony, przydaloby się inne przełożenie.
Niestety przetarła mi się antenka od odbiornika ale jeszcze dzisiaj wymieniam na nową.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Chcę jeszcze powiększyć nadkola z przodu tak jak z tyłu i opuścić przód w dół.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jakub Mierzyński
McRae Rally Team
Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Nie 22:04, 21 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Nieźle to wygląda, śmiga jeszcze lepiej. Na twoim miejscu podciąłbym nadkola z przodu i podniósł z tyłu na słupkach budę - bo tak nisko, to będzie obcierać na zawodach co chwila.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jakub Mierzyński dnia Nie 22:09, 21 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Arnold Jaguszewski
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pon 0:44, 22 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Buda już zrobiona, przód poszedł niżej a nadkola powiększone...
Tak samo antena, zalutowana nowa, grubsza i bardziej wytrzymała.
Kupiłem twardsze sprężyny, w połączeniu z innym sposobem zamocowania amorów uzyskam jakieś +5mm
Model już praktycznie gotowy do startu, w ramach rekompensaty felg z zestawu (jedno koło biło) dostałem od sprzedającego jeszcze zapakowany komplet Ansmannów...
Podregulowałem w miarę kąty, chyba zwiększę jeszcze z tyłu negatyw...
Za tydzień będą moje pierwsze zawody i będę widział co jeszcze trzeba zmienić...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mav
Dołączył: 19 Gru 2007
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pon 8:17, 22 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Z negatywem nie szalej - na rajd ustaw wszystkie kąty na zero lub maksymalnie -1
Wysokość budy na rajd musi być wyższa by zminimalizować efekt zahaczenia o spinkę trasy.
Bardzo dobrze to wszystko wygląda. Kołuj Life!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Arnold Jaguszewski
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Sob 14:33, 15 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Temat można usunąć, model poszedł do Rzymka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|