|
Toruń Rally Team Toruń Rally Team i Toruński Klub Motorowy zapraszają !
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajman
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bdg
|
Wysłany: Nie 18:06, 15 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
to co nie wytrzyma zmienimy na takie co wytrzyma
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajman
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bdg
|
Wysłany: Nie 23:08, 15 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Jeśli ktoś odnosi wrażenie że się z tą robotą pieszczę, to ma 100% racji Powolutku sobie dłubię z wielką radochą
Dziś zrobiłem mocowania pakietów, połączyłem regiel z silnikiem, troszke pierdołek, efekt wygląda tak:
Zostało zakupić termokurcze na niektóre połączenia chwilowo zaizolowane taśmą lub niezaizolowane, zamocować z głową regiel do podwozia, zamknąć przód i... jazda
Pierwsz odpalenie się odbyło, ciut stracha miałem że to blisko kilowatowe zwierze zerwie mi się w domu,ale obyło się bez strat. Działa, jeździ. Coś mam wrażenie że silnik nie zrobi na mnie wrażenia,ale poczekamy do testow w terenie. Serwo jednak jedno na dywanie nie daje rady, albo UBEC CC założę z większym napięciem albo trza będzie dołożyć drugie.
Waga powiedziała za to coś pozytywnego- RTR 4.8kg Git, miła niespodzianka Zaraz się zabieram za update regla, mam nadzieje że nie będzie foszył...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
loosack
Agressor's Race Team
Dołączył: 05 Gru 2008
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Nie 23:32, 15 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Skóra cierpnie jak się patrzy...
Proponuję dołożyć system gaśniczy w razie zwory przy dzwonie
A tak na poważnie to super się patrzy na taką prawdziwie modelarską pracę.
Nic mnie tak nie relaksuje jak dłubanie przy modelu w nocy
Choć moja tt-ka 1kW nie ma...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Radosław_Schenker
Arat Media Rally Team
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Pon 0:13, 16 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Niezły zestaw
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mateusz Długiński
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brodnica/Toruń
|
Wysłany: Pon 0:19, 16 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
aż miło popatrzeć piękna robota
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
yattaman
Dołączył: 04 Maj 2008
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SQ
|
Wysłany: Pon 0:22, 16 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Stara się chłopak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajman
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bdg
|
Wysłany: Pon 17:48, 16 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
No i pojeżdżone. Pierwsze wrażenie- ZA WOLNO. Muszę zmienić odbiór i atak. Ale poza tym bardzo fajnie, całkiem długa jazda wyszła z tego 6s2p, silnik do 50stC, więc ok. Oto kilka zdjęć za dnia:
A tak toto jeździ:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Po jednej wywrotce glupio chcialem postawic go bujając przód-tył i jeden z wałów poszedł w drzazgi Trza zamówić. Poza tym seria dobrze trzyma, centralny dyfer zupełnie pozbawił auto problemów z wheelie. Jedynie co przez to ciut wolniejszy jest chyba.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
luke8
Dołączył: 27 Lis 2007
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pon 21:13, 16 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Jest moc brakuje predkosci i chyba trzeba dac ciutke gestrzy olej do dyfrow szczegolnie centralny tylko zeby nieprzesadzic bo bedzie ciagle stawal na kola, do tego regulacja katow i bedzie git. Chwilke tez pojezdzilem i jest fun...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez luke8 dnia Pon 21:14, 16 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajman
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bdg
|
Wysłany: Pon 21:27, 16 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Tylko przełożenie, nie widze na razie powodów do zmiany olejów. Generalnie niemcy podsumowali że silnik nie ma co robić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dominik Nowak
Toruń Rally Team
Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Pon 22:15, 16 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
no faktycznie wygląda jak by był "na smyczy elektronicznej"
zmień przełożenie bo troszkę nie widać tej mocy po rozpedzeniu się, przyśpiesza imponująco
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajman
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bdg
|
Wysłany: Pon 23:59, 16 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
No obiecuję poprawę no!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DJ Drift
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Wto 14:31, 24 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
E-Maxx to moim zdaniem najlepsza konstrukcja elektrycznego monstera naświecie. Savage E się chowa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajman
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bdg
|
Wysłany: Nie 15:43, 02 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Dziś z nudów założyłem do maxxa neu 1512 2d z CENa. Nie zmieniałem przełożenia, więc 20/68. Efekt w końcu zadowalający jeśli chodzio jazde modelem:
[link widoczny dla zalogowanych]
Więcej filmików: [link widoczny dla zalogowanych]
Jednak muszę czymś smarować kardany, trzpień metalowy tak się rozgrzał,że stopił końcówkę wału centralnego
Sprawdzając co się stało oparzyłem się dotkliwie
Wniosek jest jeden-na 6s2p LiFe nie mniej niż 2200kV, najlepiej jednak coś koło 2500. Temperatury były znośne mimo otaczających 30stopni otoczenia. Jednak dłuższa puszka da więcej chłodu, 1515 lub 1521. W porównaniu do medusy delikatniej to rusza, jest mniej narowiste i bardziej liniowo przyrasta moc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|