 |
Toruń Rally Team Toruń Rally Team i Toruński Klub Motorowy zapraszają !
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
luke8
Dołączył: 27 Lis 2007
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pon 23:43, 29 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
gratulacje waga spoko wyszla (niema co konkurowac z carbonowymi buggy 1/10) jak na duza ilosc alu jest nadwyraz dobrze, zasilanie jesli chodzi o wage jest optymalne przy 4s2p bedzie juz pod 2500g, widze masz regulacje zbierznosci z tylu fajna sprawa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
yattaman
Dołączył: 04 Maj 2008
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SQ
|
Wysłany: Wto 0:25, 30 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Najfajniejszą rzeczą jest duża ilość gratów, z których można coś zbudować. Różne zębatki, łożyska, mocowania, śrubki, tulejki itd... Elektronika to osobny temat.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mav
Dołączył: 19 Gru 2007
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Wto 7:20, 30 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Trzeba porobić ładne mocowania na pakiety, elektronikę itp.
Trochę się okazało ciasno, a myśleliśmy że będzie full miejsca, ale ogólnie jest git majonez...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajman
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bdg
|
Wysłany: Wto 7:39, 30 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Na elektronikę tam żadnych wymyślnych mocowań, ma działać, zresztą na razie chwilowo mam tylko 2 regle i przez kilka dni będę musiał przekładać do zapasowej drogówki. NA razie sprawdzimy jaki jest fun factor tej konwersji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajman
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bdg
|
Wysłany: Wto 14:55, 30 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Ok, pierwsza jazda za nami.
Wcale nie jest szybko, jednak na otwartej przestrzeni ciut brakuje predkosci. GPS wskazał 58km/h, w pewnym momencie pokazuj nawet 74, ale w to nie wierzę...
Dobra wiadomosc-i silnik i regiel temperatura ok 36stopni
Jeździ się fajnie, o dziwo mocowanie pakietu zdało egzamin. Odbiornik trzeba jednak zamocować Generalnie przednia zabawa jak na pierwszą jazdę, filmy w oryginalnej jakości (640x480), (wieczorem zmniejsze):
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
troche statyki, troche wariata
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Wnioski - trzeba zblokowac tylni dyfer dosc mocno lub calkowicie, ciut podniesc jeszcze zawias, rozglądać się za nowymi nadwoziami... zgodnie z przypuszczeniami szybko niszczeją
No i dodamy trochę prędkości
Jak to wygląda?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kajman dnia Wto 14:59, 30 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
luke8
Dołączył: 27 Lis 2007
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Wto 15:37, 30 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Ja bym jeszcze dal opony od buggy czyli przod wezsze od tylu powinno to poprawic stabilnosc. Ogolnie spoko idzie widze juz na 4s niemam czego szukac swoim zx'em...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jakub Mierzyński
McRae Rally Team
Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Wto 18:44, 30 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Pomysł genialny - napewno będzie bardziej realistyczny niż E-maxx . Waga jak na model z taka ilością alu i plastiku naprawdę niezła (Tb-01 w wersji rajdowej waży tylko trochę mniej). Sam chętnie bym przerobił mojego bagusa ze spaliny na rajdówkę elektryczną, lecz niemam tyle elektronicznych "gratów" co ty Kajman , a modeli rajdowo- terenowych z napędem elektrycznym na rynku mało widać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajman
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bdg
|
Wysłany: Wto 19:57, 30 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Jest fajne, nie wiem w sumie czy szybko czy wolno, cyz mocno czy slabo, luke chwile smigal moze sam oceni...
Obiecane małe filmy, 2 dodane:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kajman dnia Wto 19:57, 30 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
luke8
Dołączył: 27 Lis 2007
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Wto 20:05, 30 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Tak jak mowilem twardszy wyzszy i odrobine szybszy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajman
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bdg
|
Wysłany: Wto 20:52, 30 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Obawiam się żę utwardzenie negatywnie wpłynie na prowadzenie w ciężkim terenie, będzie skakał zamiast wybierać. Jednak delikatnie spróbuję.
Stig, graty trza zbierać, przez chomikowanie udało mi się tak szybko zrobić konwersję. Jakby ktoś chciał, to mogę jeszcze takie pajero załatwić,ale trza się spieszyć, bo już się kończą w dobrej cenie.
Kolejne już do nas leci, nowy właściciel zapowiada konserwatywną szczotkę w środku, więc będzie ciekawe porównanie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kajman dnia Wto 20:56, 30 Wrz 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michał Rygielski
Arat Media Rally Team
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Śro 14:09, 01 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
niezły modelik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mav
Dołączył: 19 Gru 2007
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Wto 15:57, 28 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Kajman napisał: |
Kolejne już do nas leci, nowy właściciel zapowiada konserwatywną szczotkę w środku, więc będzie ciekawe porównanie. |
Jak tu porównywac szczotke na NiMh do BL na LiIon? ;P
Będzie po prostu duuużo taniej, napewno nie szybciej, chcę narazie uzyskac prędkosć TB01 na 17T w terenie, ale dużo większą sprawność, później będziemy przyspieszać, zawsze do testów mozna wrzucić 12T...a potem zobaczymy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajman
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bdg
|
Wysłany: Śro 22:56, 31 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Dziś aura sprzyjała by sprawdzić wodoodporność instalacji
Oto co ciekawsze filmy:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Po tym troszkę się elektronika przemieściła:
A jak ładnie się komponuje piasek i śnieg...takie coś co nie chce zejść
Potem troche frajdy:
[link widoczny dla zalogowanych]
Całość pod adresem:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piórek
Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kowalewo Pomorskie
|
Wysłany: Sob 12:27, 03 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
może i sie nie znam ale jak dla mnie bomba....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajman
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bdg
|
Wysłany: Pon 8:48, 18 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Kilka zmian nastąpiło:
Nowy silnik Medusa 600tka z kV 2000, zębatki zmienione na moduł 1 od spalin:
Nowe mocowanie pakietu:
Widok ogólny:
I nowa karoseria
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|