 |
Toruń Rally Team Toruń Rally Team i Toruński Klub Motorowy zapraszają !
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek Pawski
Dołączył: 04 Gru 2007
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: TORUŃ
|
Wysłany: Pon 22:48, 07 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
na razie za ciemno było zmieniłem atak - jest o 3 ząbki większy - to co wyprawiał na drodze to nawet nie wiem jak opisać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michał Sybilski
Adminek
Dołączył: 28 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Pon 23:04, 07 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Gratki!!!
Czekam na pokazy w realu!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adam Rzymyszkiewicz
Rzymek Rally Team
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Wto 10:46, 08 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
no, no Tomek
Przyłączam się do wiernych obserwatorów Twoich postępów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek Pawski
Dołączył: 04 Gru 2007
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: TORUŃ
|
Wysłany: Śro 22:52, 09 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
No to po zabawie przynajmniej na jakiś czas.
Po prawie 30 minutach zabawy silnik się kręcił a koła mnie
A dlaczego - odpowiedź znajdziecie na fotce
Tak wyglądała zębatka przed brykaniem
[link widoczny dla zalogowanych]
a tak wygląda po
[link widoczny dla zalogowanych]
Kurna stopiła się, nie wiem jeszcze jak wygląda sprzęgło bo nierozebrałem jeszcze ale spodziewam się że też będzie ciekawy widok okładzin szczęk.
A wszystko zaczeło się tak...
http://www.torunrallyteam.fora.pl/modele-spalinowe,73/spalinowka-z-napedem-na-dwie-osie,922.html
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tomek Pawski dnia Śro 23:07, 09 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajman
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bdg
|
Wysłany: Śro 23:03, 09 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Zmienić zębatkę i do dzieła!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek Pawski
Dołączył: 04 Gru 2007
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: TORUŃ
|
Wysłany: Śro 23:26, 09 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Pierw trzeba ustalić czy zjechała się bo coś żle skręciłem czy stopiła się z temperatury, coś mi się wydaje ze temperaturka zrobiła wybitnie swoje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajman
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bdg
|
Wysłany: Czw 7:23, 10 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
A skąd tam taka temperatura??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek Pawski
Dołączył: 04 Gru 2007
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: TORUŃ
|
Wysłany: Czw 8:07, 10 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Wydaje mi się że była kumulacja - od silnika i od sprzęgła - może to być związane z tym że przód jest znacznie niżej zawieszony, buda zeszła niżej, chłodzienie jest bardzo kiepskie, dodatkowo założyłem atak duży i się wszystko zgrzało - wydaje mi się że nawet boczna ścianka - mocowanie przekładni również uległo podtoieniu bo ośki z łożyskami są luźne, dziś rozkręce to będę wiedział dokładnie co się spaprało.
Na to wszystko jeżeli nałoży się że napęd przez pasek wnosi jednak większy opór to myślę że się zrobiło jak się zrobiło.
Ale szedł po polu jak F1
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tomek Pawski dnia Czw 8:09, 10 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek Pawski
Dołączył: 04 Gru 2007
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: TORUŃ
|
Wysłany: Czw 19:06, 10 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
No to sprawa jasna, sprzęgło straciło okładziny, tarł metal o metal aż się dziwie że on w nocy nie świecił na czerwono.
Niestety stopiło się wiaderko części. Sponsor musiał wyskrobać kolejne prawie 3 stówki. Temperatura musiała być wysoka ponieważ tworzywo z bocznej ściany mocującej przekładnie jest miejscami spalone. Echhhh te modele..
To tak jak by ktoś z Nowych myślał że to tanie kurka hobby 
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tomek Pawski dnia Czw 19:07, 10 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mav
Dołączył: 19 Gru 2007
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pią 7:12, 11 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Ja zawsze powtarzam, że model to 1/3 wydatków ( w przypadku elektryków)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek Pawski
Dołączył: 04 Gru 2007
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: TORUŃ
|
Wysłany: Śro 11:32, 16 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
No to robie podejście drugie, części wymienione, przeróbki zrobione, sprzęgło i koszyk tuningowe - sportowe, zobaczymy co się tym razem podziej.
Sporo wiedzy nabyłem przy okazji tej przeróbki, opiszę ja w zimowe ponure, a teraz do zabawy.
Postaram się przybyćze spalinką na zawody pod koniec miesiąca - jak jej znowu nie zepsuje  
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajman
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bdg
|
Wysłany: Pią 8:33, 25 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
I jakie postępy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek Pawski
Dołączył: 04 Gru 2007
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: TORUŃ
|
Wysłany: Pią 8:44, 25 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Generalnie postępów już nie ma bo prace zakończone i jest teraz zabawa aż nie mam czasu opisać co i jak, będę jutro z modelem na zawodach.
Teraz zabawa polega na zmianie przełożeń i zobaczenia od jakiego momentu wkońcu podniesie się przód do góry  
Sporo było pracy i przeróbek, jak nastaną długie zimne wieczory to dokończę rozpoczętą nowele
Łycha
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Eryk J. Zieliński
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Anin
|
Wysłany: Sob 13:33, 27 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Tomek Pawski napisał: | [...] auto spalinowe z napędem na 2WD to kalectwo modelarstwa. |
Z wyjątkiem 1:5 TC, a więc modeli aut turystycznych (DTM, WTCC etc.) do wyścigów na asfaltowych torach (jedyna w pl namiastka takiego toru jest w Rudzie Śląskiej). Za to w takich Czechach jest (m. in., bo to nie jedyny) tor klasy międzynarodowej (Slavkov), gdzie rozgrywana jest runda mistrzostw Europy...
W wolnej chwili wrzucę historyjkę mojego projektu large scale 4WD, który zaczął żywot jako buggy, a teraz staje się rajdowym Subaru...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|