|
Toruń Rally Team Toruń Rally Team i Toruński Klub Motorowy zapraszają !
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
conra
Dołączył: 25 Kwi 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Czw 8:07, 30 Kwi 2009 Temat postu: Jaki elektryczny - ~600zł |
|
|
Tak jak w temacie: Jaki był by najlepszy/najszybszy model 1:10 elektryczny
Co myślicie o tym:
Model E10 RTR drift Toyota Sprinter Trueno
Cytat: | rcwroblik.pl/Model+E10+RTR+drift+Toyota+Sprinter+Trueno,57616542,021,i2.html |
+
Silnik elektryczny V10 Spec 4 10 x 2
Cytat: | rcwroblik.pl/Silnik+elektryczny+V10+Spec+4+10+x+2,57616018,021,i2.html |
Ile taki zestaw wyciągnie, co jest jeszcze potrzebne by go uruchomić - czy jest nadajnik/odbiornik?
pozdrawiam i liczę na wasze propozycje
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez conra dnia Czw 8:08, 30 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KiT.
Dołączył: 30 Gru 2008
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 8:17, 30 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
model do driftu jak sama nazwa wskazuje nie musi być szybki, jest do driftu.
jestem przeciwnikiem kupowania zestawów RTR gdzie upychane są komponenty, których nie ma szans sprzedać osobno, bo taki prezentują poziom/jakość.
rozejrzałbym się na czym jeźdżą koledzy i brał konstrukcję opartą o takie podwozie. Zawsze będziesz miał pomoc blisko.
W cenie jaką podałeś nie będzie ani szybko ani dobrze. Jest taka zasada:
-jak kupisz model RTR za 600zł to musisz w model dołożyć drugie 600zł by usunąć wady i kolejne 1200zł by zmienić osprzęt. Jak będzie miał dużo szczęścia to sprzedaż ten stary za 200zł
Czyli budżet szybko Ci przekroczy 2000zł jak widzisz.
Jak kupujesz w przemyślany sposób podzespoły samodzielnie to zamkniesz się w kwocie 2000zł mają o klasę lepszy i wytrzymalszy sprzęt, a przy odrobinie szczęścia dodatkowo jakiś serwis do niego.
Ja uważam, że za mało zarabiamy by kupować tanio.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
conra
Dołączył: 25 Kwi 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Czw 19:55, 30 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
A coś z używanych w tej cenie się trafi?
Ogólnie to ma być i do driftu i na 1/4
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
luke8
Dołączył: 27 Lis 2007
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Czw 20:37, 30 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
conra napisał: | A coś z używanych w tej cenie się trafi?
Ogólnie to ma być i do driftu i na 1/4 |
Jedno wyklucza drugie... potrzebujesz 2 modeli...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
conra
Dołączył: 25 Kwi 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Czw 20:52, 30 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Może przeniesienie napędu na 4wd
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajman
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bdg
|
Wysłany: Pią 9:00, 01 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
coś używanego na początek kupisz, tylko rozsądnie trza szukać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
conra
Dołączył: 25 Kwi 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Pią 10:06, 01 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
To teraz powiedz mi co jaki czas będzie trzeba wymieniać oponki przy drifcie ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajman
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bdg
|
Wysłany: Pią 10:41, 01 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
a kto to wie, malo kto tu szura
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jarek Gerke
Dołączył: 11 Cze 2006
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń/NML
|
Wysłany: Pią 12:32, 01 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Zużywa się to samo co podczas normalnej jazdy. Jeśli chcesz dryfcić na plastikach, to "opony" będą się ścierać, ale to nie przeszkadza, samochód dalej będzie sunął. Większym problemem mogą być luzy w zawieszeniu spowodowane przez twarde koła, jeśli będziesz jeździł na nierównym asfalcie. Większe drgania, nie ma co amortyzować, i przenosi się to na zwrotnice, c-huby i wahacze. Mi się tak porobiło kiedyś w TT-01 (luzy większe niż fabrycznie, o zgrozo) i niestety trochę w Cyclonie.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bartek
Dołączył: 12 Wrz 2009
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 10:18, 13 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Samochód na ładny wygląd ale osobiście to wole spalinowe i terenowe
Ps
Bartek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|